Wadliwy towar lub niezgodny z umową
Podczas odbioru prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane na podstawie protokołu uszkodzenia sporządzonego w obecności kuriera.
Aby zareklamować produkt, prosimy o odesłanie go na adres naszego sklepu:
Lubieszewo 10
78-520 Lubieszewo
Prosimy również o kontakt telefoniczny pod numerem 510 096 873 lub mailowy na adres: kontakt@heatandstyle.pl.
Skan protokołu szkody (jeśli dotyczy) oraz wypełniony formularz reklamacji prosimy przesłać na powyższy adres e-mail.
Pliki do pobrania:
Reklamacja na podstawie gwarancji
Każdy produkt w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, a podstawą jej realizacji jest dowód zakupu (np. faktura VAT). Wszelkie problemy techniczne rozwiązywane są przez autoryzowane punkty serwisowe, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.
Jeżeli karta gwarancyjna nie została wypełniona, jest ona ważna wraz z dowodem zakupu. Jeśli jednak życzą sobie Państwo jej wypełnienia, prosimy o odesłanie samej karty na adres firmy:
Lubieszewo 10
78-520 Lubieszewo
Wypełnioną kartę niezwłocznie odeślemy z powrotem.
Prawo odstąpienia od umowy
- Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
- Warunkiem jest złożenie stosownego oświadczenia pisemnie lub mailowo na adres kontakt@heatandstyle.pl.
- Oświadczenie o odstąpieniu, numer rachunku bankowego oraz zwracany towar należy wysłać na adres: Heat & Style Andrzej Kraszewski, Lubieszewo 10, 78-520 Lubieszewo.
- Konsument odsyła zwracany towar na własny koszt i ryzyko.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru i cech.
- Zwrot pieniędzy nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.